+

WhatsApp بتا برای آندروید 2.18.282 چه چیز جدیدی در راه ست؟

WhatsApp به تازگی یک بروزرسانی جدید را از طریق برنامه بتا Google Play ارائه کرده است، نسخه 2.18.282 را عرضه کرده است. بیایید با هم چیز جدیدی پیدا کنیم...

توجه:

ویژگی پاسخ با کشیدن(Swipe to Reply) هنوز در دسترس نیست. 

WhatsApp در حال کار برای افزودن این ویژگی است، وباید منتظر افزودن پیشرفت های جدید در به روز رسانی های بعدی باشیم. هنوز به دلایل توسعه برنامه هنوز در دسترس نیست و این ویژگی نیاز دارد تا بسیاری از قابلیت های دیگر را قبل از اینکه برای همه فعال شود، به دست بیاورد. 

 به همین دلیل، اگر شما نسخه WhatsApp خود را به روز کرده اید، و برای شما کار نمی کند که این ویژگی در حال توسعه است و مشکلی وجود ندارد از سمت شما و باید منتظر بمانید متاسفانه...

پس از مدت زمان طولانی، WhatsApp در نهایت شروع به اضافه کردن یکی از ویژگی های مورد نظر ما کرد : این ویژگی Swipe to Reply است!
بیایید به شما نشان دهیم که این ویژگی چگونه کار می کند.
این ویژگی سالها پیش در WhatsApp برای iOS اجرا شده است. این به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک ژست سریع به پیام پاسخ دهید. به تازگی WhatsApp یک جایگزین جدید در نسخه آندروید معرفی کرد (ضربه بزنید و نگه دارید + پاسخ دهید)، اما این قطعا بهتر و سریعتر کار می کند!
 

 همانطور که در گیف نشان داده شده است، اگر شما پیام موردنظر را کمی بکشید،انتخاب میشود به عنوان پاسخ به پیام مورد نظر که به طور خودکار پیام را در متن پاسخ بارگیری میکند، و این باعث صرفه جویی در وقت شما میشه!
ما هنوز نمی دانیم WhatsApp در حال آماده سازی ویژگی برای همه است یا نه؟!، همانطور که در بالا ذکر شد، اما ما مطمئن هستیم که از راه دور به زودی فعال خواهد شد(بروز رسانی درون برنامه ای)، آماده سازی این ویژگی بسیار سخت برای توسعه دهنده نیست.
 


لیست اعضای گروه

هنگامی که بیش از 10 شرکت کننده وجود داشته باشد، WhatsApp یک دکمه More را نشان می دهد که لیست شرکت کنندگان گروه کامل را نشان می دهد. این در حال حاضر در به روز رسانی فعال است.

لیست کاربران گروه واتساپ

اگر از این ویژگی خوشتون میاد بازنشر بکنید با ذکر منبع رویکت


منبع رویکت

مطالب مرتبط با اندروید و APP|اپ